Brutal Sanning

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Linus - 28 april 2010 11:06

Kommer du ihåg när vi va ute o åkte buss, o jag drog ner brallorna o visade röven genom fönstret när du satt brevid o tittade ut? O kommer du ihåg att folk utanför bussen trodde vi va tvillingar då?


Du är så jävla dum.. så att du skulle bli påkörd av en parkerad bil

Du är så jävla dum.. så du tror att frälsnings armén vann kriget

Du är så jävla dum.. så du skulle svälta ihjäl om du blev inlåst i en mataffär.

Du är så jävla dum.. att du tror att kondylon är en exotisk


Vet du vad som är skillnad på elvis o en smart salabrud?

Elvis har existerat.


Så, vad händer idag då...

Jo, ska hälla i mej kaffet. Lite trött idag. Blev inkallad att jobba lite igår.

Va inte jätte sugen på att jobba, men det gav 1000 kr extra på kontot så:)

Jobba idag igen. Ska tydligen bli ganska mycke ikväll. låter som det kan bli jobbigt alltså.

Menmen, bara uthärda o köra på.

Fördelen med att jobba kväll är att barnfamiljerna oftast inte orkar komma upp o äta, vilket är skönt.:)



Tänkte försöka städa lite innan jag går också.

fixade köket igår, så ska bara städa lite i vardags rummet..

Aja, orkar inte skriva mer, har bättre saker för mej.

Ha en bra dag, rammla o slå dej i trappen vetja.

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards