Brutal Sanning

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Linus - 6 april 2010 21:01

Gokväll gokväll.

Nu va vi hemma igen då.

Vart hos per o åsa o fikat lite.

O träffat deras lille biltokiga son robin..

Trevligt. O sen pratade vi lite om att jag o amanda inom en snar framtid ska åka ut till per o leka ned airbruchen o penslar på hans bilar:)

Få c om d är nått man kan bli bra på, ja menar, vi är juh så jävla bra på allt annat:)

Kom också överrens om att dom skulle komma över på fika i morgon, d blir nog trevligt.

Adam o fia kommer också över på fika, så d kommer bli fullt hus här.

Mysigt värre.


Va händer mer då?

Ska upp runt 10 i morgon, sen åker vi först till morgongåva, handla lite på karlssons ( fast vi tydligen är snobbar), sen ska vi hällsa på mamsens farbror. Sören tror jag han hette.

Sen bär det av till ikea, handla lite lampor o grejjer:)

Sen bär det av till affären o handla lite:)


Aja, ska avsluta min patetiska blogg o återgå till livet nu.

Men tänk på d här nästa gång. Har sakt d säkert 100 gånger nu, det är ingen som tvingar er att läsa bloggen, men endå så googlar ni fram brutalsanning o läser. Sen sitter ni o gnäller över att jag skriver vad jag vill o ni kan inte göra ett skit åt d förutom sitta sinemellan o gnälla "buhubuhu han e dum".

I don´t  care what u fuckers think. ni kan inte göra nått åt d endå:P


 

Av Linus - 6 april 2010 17:49

Sitter nu här med morsan, kollar på glamour, o morsan berättar lite intresanta saker.

Ojojoj vad intresanta saker man får höra.

Undrar om d kanske skulle kunna användas?

Vad har vi gort idag då?

Va ner på stan, mötte upp tanten, sen gick vi o handlade ett födelse dags kort, o lite inslags papper, ( nu när man är sambo så måste man visst slå in presenter i annat än ica kassar).

Gick hem o drack lite kaffe, o väntade på min mamms som jag förväntar mej att ärva en jävla massa av:)

Fått lite roliga grejjer, en tydligt svindyr duk, handukar o lite annat smått o gott som behövs för hem o hällsa.

Inte nog med d så har hon med sej sina 2 hundar, lucas o johnson. Lucas är lite rädd o skakig, o johnson är en liten fjant hund. ( kan vara den mesigaste pitbull jag träffat).

Hunden är mörkrädd, vågar inte gå fram till dörren om nån kommer, o han vill ha en mint tablett innan han går o lägger sej på kvällen. Menmen.


Snart ska tanten laga lite mat. gott gott, hon är fan bästt på att laga mat.

Det blir chili con carne:) det är ett val jag har gort, o inget jag ångrar eller gnäller över.

Sen ska vi iväg till storebror o dricka lite kaffe o snacka lite strunt antar jag:)


Aja, ska gå, tänkte leva vidare mitt egna liv nu.

Puss puss o fuck you.

 

 

Av Linus - 6 april 2010 09:24

Jaha. ny dag då.

Sliten idag med, men d börjar bli en vana. O värre får vi hoppas att det blir. förhoppningsvis så kommer jobben börja ramla in snart. Jobba så man går igenom väggen istället för in i den.

Men men, d visar sej.


Nån skrev på facebook att min blogg va patetisk.

Ok, avancerat ord för liten outbildad, lättmanipulerad kissfjortis. Du behöver juh inte läsa den, eller hur.

Men det är väll en nyfikenhets grejj antar jag:P

Sitta o läsa vad alla andra tycker, o sen gnälla över att dom är dumma. buhu buhu.

Om 10 pers läser bloggen dagligen, så är det minst 8 som hatar den o sitter o svär över det som skrivs. Men endå så är det dom som kommer tillbaks o läser den nästa dag igen. Lustigt hur det funkar era små svampnötter.


Vad ska man hitta på idag då?

A solen skiner o fåglarna kvitttrar, så det blir väll nån promenad skulle jag tro.

Städa klart det sissta i lägenheten också:)

morsan kommer juh idag också, ska bli ganska skojj:)


Tanten går snart till arbets förmedlingen.

Då blir man själv hemma nån timme.

Får passa på o fixa lite då kanske:)


Aja, ska gå nu. har ett alldelles eget liv att leva ( kanske skulle testa d du med).

höres.

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards