Brutal Sanning

Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

seg o kanske lite bakis idag....

Av Linus - 13 maj 2010 16:35

Hojj Hojj...

en dag med slö tv o bakfyllepizza...

Blev en kebab pizza med pommes uppepå. ( Alla städer jag har varit i tidigare har haft den på menyn, men inte i sala) fast vi är fortfarande kvar i korv o makaroner stadiet här så.....

Åkte o handlade lite grejjer på biltema igår, typ 25 meter antennsladd, hanar o honor, vattenkanna o trädgårds redskap. sen öb, o mcdonalds.

Sen va d hem o dricka grogg. Började med Mej, tanten o nillas, sen kom pg o lekte alkohol förtäring med oss.

Började kvällen på sventas. Helt ok ställe, om än lite tråkigt. O en återkommande vidrig odör.....

Sen gick vi till hotellet, drack nån öl o spelade lite. Gick väll +- 0. Va egenteligen inte sugen på att spela, men tanten tyckte jag skulle spela lite o koppla av:) o d visade sej vara en bra idé:)

Händer idag då?

Tvätt tid, sen ska vi åka ut i skogen o hällsa på morsan o stickan. skojj skojj, hinner juh inte göra d sen. ska juh jobba hela helgen:)

Fan va skojj att jag fortfarande får mina 300 om dagen fast jag arbetar, kan juh räknas som ca 5000 i månaden helt utan att göra ett skit, sen får man lön, dricks o ssemester ersättning på d. sweet:)

Aja ska gå nu. men hoppas ni tittar upp i regnet o drunknar likt dumma kalkoner. bye bye..........

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus - 2 november 2010 11:55

Kan vi anta att hösten är här nu? Regnigt, blött o husvagns folket synns inte längre till..... Hösten är nog ingen favorit årstid precis. Längtar redan till sommaren... O lite till en iskall vinter....   Händer här då? Lika lite som vanli...

Av Linus - 28 oktober 2010 22:00


Jaha ja, då va snart den här jävla veckan över... Hänt sen sisst då? Lite små saker bara men inget märkvärdigt....   Fick våran kära PS 3a nu i veckan. Häröig konsoll som passar in skitbra i inredningen. Har dock inge spel än. Men vi jo...

Av Linus - 21 oktober 2010 10:16


Ja..... Då va sommaren över då. O d blev ännu en sommar utan solbränna, spenderade nog otroligt mycke tid inomhus. Enda gångerna jag faltiskt va ute i solen va nog på väg till jobbet o från jobbet.   Ännu en sommar med monsterpass bakom sej...

Av Linus - 10 juni 2010 17:51

Ahap, då har man varit ledig från allt va betalt jobb heter i 2 dagar nu. Kändes faktiskt helt ok, trodde jag skulle bli uttråkad, men icke sa nicke d hade man fan inte tid me att bli inte. Klev upp relativt tidigt i tisdags, började dagen med at...

Av Linus - 7 juni 2010 13:33

Ojoj va sliten man är. Men så kan d vara:) Jobbade på månsan i lördags. Fullbokat hela kvällen. bara rasade in folk. Fick man bort en beställning så kom d 3 nya. Men som vanligt så gick d juh rätt bra:) Fick nog en hel del dricks också ( ha...

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards