Brutal Sanning

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Linus - 14 april 2010 21:35

Hejj hopp gummisnopp:)

Nu va det klart. kontraktet påskrivet.

Vilket resulterar i...

120 kr i timmen

+ ob

+ semester tillägg,

så kommer det vara flera dagar i april o maj, sen förmodligen hela juni, juli, augusti o september. Sen lät det som d kan bli lite mer till hösten/ vintern också:)

Med detta så kommer jag också jobba röven av mej på stekhuset, så man får lite extra pengar:)

Fan va nice.


Händer arnars då?

Samuel kanske kommer imorgon.

Kommer bli skojj:)


Arnars ska vi bara tade lugnt o sega tror jag. x-box dag kanske.

aja, ska gå nu. måste sega lite nu, o det finns juh ett liv utanför internet också:P

Av Linus - 14 april 2010 12:34

Fyfan va trött jag blir, kan fan inte fatta... Varför ska det vara så jävla svårt? Det är juh inte som så att det är världens mest komplicerade grejj du ska klara av. Du ska juh förfan bara låta jävligt iriterande vi rätt tillfälle, sen är ditt jobb gort, väckarklocks jävel....



Haha, trodde ni jag skrev om nån annan, eller nån annan händelse?

Nä inte direkt. Ni är inte ens värda att lägga ner energi på. Det är juh inte som så att ni är ett hot iaf. Ha ett bra liv muppets, försök att inte stoppa era dumma fingrar i ett väggutag bara...


Solen skiner, o jag ska snart springa iväg o hämta massa grejjer, sen iväg o jobba nåra timmar o skriva på ett papper:)

Då är man väll hemma runt 11 ikväll. mysigt:)


Aja, c ya.. bye


Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards