Brutal Sanning

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Linus - 8 april 2010 17:22

Då va d kväll då.

Har mest varit hemma o tagit d lugnt idag.

Så lugnt o mysigt.

Har planterat om våra plantor nu.

Dags för dom att bo i lite större krukor tyckte vi:)

När det blir lite varmare ute ska vi plantera andra intresanta saker:)

Resten av kvällen ska jag bara glo på tv o sega.

Aja, ska gå nu.

Hare bra o sug k#k....

Av Linus - 8 april 2010 12:48

Sitter här med 2 hundar o glor lite på tv o surfar runt lite.

morsan o älsklingen är nere på stan o fikar med ida.

undrar hur d går?

Aja.. Fuck it.


Så fort dom kommer hem ska vi packa morsans bil med grejjer, sen åker hon hem.

Då ska jag springa ner till jobb 1 o hämta grejjer, sen ringa jeppe o säga att han kan komma över när han vill.


Farsaan kom förbi o plingade på dörren i morse. så d blev en tidig morgon, men kaffe o frukost med båda föräldrarna (va juh ett tag sen) o tanten.

Passade på att gå ut o titta på solen o plantera lite plantor i växthuset..


Skojj skojj.

Aja, ska springa iväg o fortsätta med min dag nu....


Bye.

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards