Brutal Sanning

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Linus - 7 april 2010 20:59

Tjo...

Nu va fan den här dagen slut.

O ja, jag bloggar idag igen. Enbart för att d finns folk som stör sej på bloggen, men d finns visst dom som gillar den också:D

Vaknade i morse, kl 8... va så jävla trött o grinig. jag ville juh sova längre, men d fick jag juh fan inte. Menmen, lika bra va väll d, vi skulle juh upp o åka tidigt.

Men så blidde d inte iaf. Vi bestämde oss för att ta d lite lugnt, så jag satte o glodde på tv med morsan, medans tanen bakade. Hon bakar bara sånnt jag gillar:)

Sen åkte vi till morgongåva o shoppade lite. en kratta o en piasava kvast till att sopa upp alla jävla ciggarett fimpar vi lustigt nog har fått på uteplatsen trots att ingen av oss röker.

Menmen, lustigt ibland.

Köpte en ljusgrejj, typ massa grenar o lampor. snygg...

Köpte lite servetter, gröna, så dom matchar köket lite:D

Blidde en sopkvast också.

O en present till robin, (brorsans yngsta son) en stor fet lastbil:)

Sen åkte vi till morsans farbror (morfars bror för er som inte hänger med o är allmänt sega i huvet,)

Satt där o fikade en stund o fick höra lite om släkten, o fick en tavla av honom. 

en snygg tavla desutom:)

Efter d så åkte vi till nån blomaffär i mogongåva. då blev d 2 blommor, en liten palm, o 2 planterings lådor.

direkt till lidl efter d, handlade massa snabbmat, stora krukor, o massa annat smått o gott.

Hem efter d, morsan o amanda började städa uteplatsen, jag började med maten, käkade lite.


Sen fick vi besök, Adam, Fia, Per, Åsa o Robin.

Va trevligt med lite besök.Rykten jag hört om att jag o adam skulle vara osams verkade juh verkligen stämma. Vart har jag hört dom? Har hört att d va nån som sa d till min mor i telefon. (nej jag o adam är inte osams)  Vi satt mest o snackade o Robin lekte med lastbilen, sprang runt o härjade o lyssnade på hårdrock. Ungen slog i huvet i stenbordet o tittade upp, o började tokskratta. Kan vara den coolaste unge jag träffat. Vet massa ungar som börjar gråta om dom ramlar o slår sej på en kudde liksom. Tror d har med barns daltande uppfostran att göra.... När dom ramlar o slår sej så hinner dom inte ramla innan nån är där o plåstrar om sår som inte finns o går till läkaren för att dokumentera skador som inte finns. Men d är juh läskigt när dom ramlar o slår sej, deras huve sitter juh så högt ovanför marken:P

Men inte robin, han skrattade, tog en till muffins o lekte vidare.


Händer resten av kvällen då?

kolla på tv, sen ner i förrådet o kolla lite. ska nog ta upp glasögon stället o sätta upp d. sen leta upp en porslinsdocka åt mamsen.


I morgon då?

Morsan ska iväg o fika lite med nån, o jag ska vara hundvakt. sen kanske samuel kommer på besök, o jeppe också kanske.  Men d visar sej:)


Dom ringde från månsols idag. Dom vill att jag kommer o provjobbar. När? tänker jag inte säga. Dom är riktigt intreserade iaf. Dom hade ringt till min andre chef o kollat upp mej. han sa att han är skitnöjd med mej, o att dom inte får ha mej för mycke, för han vill ha mej lite i sommar också:) skojj att man e så pass bra alltså. ( men d visste jag redan:) Förhoppningsvis så får jag jobba arslet av mej i sommar, då får vi mycke pengar o vi kan kanske lägga dom på nått skojj, som en resa, eller kanske tillomed en flytt härifrån förgott:P


jaja, måste gå nu. men vi höres..... bye

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards