Brutal Sanning

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Linus - 20 maj 2010 17:49

Va vad skönt att vara ledig idag.

Klev upp sent som fan, o började tvätta nästan på engång.

Har nästan tvättat upp all tvätt nu:)

Gått ner på stan en stund också. Va tvungen att köpa en cykel pump, men passade på att köpa ett par nya skor till tanten. Hon fick ont av dom som hon hade på sej, så då kunde vi juh lika gärna köpa ett par rosa tofflor hon kunde gå i medans vi endå va där:)

Sen blev d dagens mat, dvs pizza:)

Gillar pizza jag:)

Snart lön igen. fan va underbart:)

Skönt att man får lön från flera ställen olika tider på månaden.

Betyder att man alltid kommer ha pengar ( nästan)


Strax blir det cykel tur upp till willys, o sen till macken där o hämta ut ett paket. 

Vet inte vad det är i paketet, men tanten skulle visst lägga ut bilder på d i sin blogg:)


Aja, ska gå nu, har annat att göra.

bye bye suckers.

4 dagar kvar:)

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards