Brutal Sanning

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Linus - 19 maj 2010 23:21

Ännu en kväll efter ännu en svettig dag.

Nu börjar jobben ösa in. har jobbat nästan varje dag en stund nu, o snart blir det varje dag, förutom några datum ( 20e juni och 6e juli).

Ledig i morgon, men sen är det nya tag på fredag, sen jobba till måndag, personal fest på måndag kväll o ledig inplanerad segdag på tisdag. Sweet.


Verkar som att man har hittat den försvunna 20 åringen nu. det har juh endå varit det stora samtals ämnet i sala sen d hände. Många lösa o respektlösa rykten om vad som orsakat hans försvinnande, allt från att nån har rövat bort honom till att han försvunnit frivilligt o gömt sej. Alla i sala har tydligen blivit expert på ämnet försvunna personer osv. Men måste vara skönt för familj o anhöriga att han hittats iaf.


Har varit en stressig vecka. jobb, jobb o sen har brorsan varit här.

Även haft vettigt besök av PG.

Nu har nillas åkt hem, men han skulle komma upp sen igen snart sa han.


Kollade vilka lag som anmält sej till korpspel i sommar. kände igen d flesta förutom fluffiga kaniner. trodde nästan att jag skulle se ett till lag där. Men verkar som jag får rätt iaf o laget uteblir. Men ni har fortfarande en chans att anmäla er. ring tage på telefon nummer ---- -----.

Går hyffsat för möklinta if. skojj, härligt att dom är uppe i 5an för första gången sen 1990 eller vad d nu va. bara hoppas dom klarar sej säsongen ut.

Kanske skulle vara skojj o dra ihop en klack till nån hemma match snart kanske?


Aja, ska gå nu. men om ni vill kan ni juh alltid kolla in tantens blogg:)

Bye bye

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards