Brutal Sanning

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Linus - 1 maj 2010 02:09

Jaha.

Ännu en gång ser sala ut som ett krigshärjat land, o endå så är det vackrare än vanligt. bara ännu en påminelse om att en stor bomb skulle göra susen.


Själv har jag inte festat nått idag. hade nöjjet att jobba lite istället.

Tror vi har hittat nått som kan tävla med barnfamiljerna i svinighet.

Raggarsvin.

Har stått o lagat mat åt dom några timmar idag.

Dom lyckades med bedriften att svina ner som fan, bajs på golvet på toaletten, kissa ner sej själva, stå o spy över ett räcke där folk sitter o äter.

Men trots alla dessa grejjer så är dom endå bättre kunder än vissa barnfamiljer:)


Är det nån som ens kommer ihåg varför vi firar valborg?

Nä, dagens mäniskor är så jävla dumknullade så ni vet inte ens varför vi firar jul o får presenter. o nej, jag tänker inte förklara varför vi firar valborg. ni får slå upp d själv helt enkelt:P


Aja, ska gå nu. måste sova, ska upp o jobba i morgon. i morgon är det röd dag, vilket betyder OB hela dagen:D


Yey..


Gonatt o sug på en raket.


xoxo ghossip chef:P

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards