Brutal Sanning

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Linus - 9 maj 2010 20:14

Mmmm, intresant.

Då har man jobbat klart för idag då.

Mycke o göra idag hela dagen, men det är lugnt.

Söndagar är det juh ob tilläg hela dagen. D gör att allt slit är värt mödan.

har visst fått en egen dricks kopp också:D en vanlig kaffe mugg med mitt namn på som vi lägger all dricks i. skönt, lite extra inkomst i kassan:)

Händer resten av kvällen då?

Ska sitta o glo på film nån timme, sen leka lite x-box kanske.

Måste juh sova lite med.

I morgon ska man ner till stekhuset o lägga upp ett sommar schema:)

Om jag inte räknat helt fel så kan det bli riktigt långa pass ca 6 veckor i sträck.

Men sånnt känns alltid bättre när lönen kommer in på kontot:)

Nä, ska gå nu. ska kolla på film o kanske c om man kan föbeställa biljetter till en film som har sverige premiär i juni:)


Bye bye and blow a dog....

Av Linus - 9 maj 2010 00:16

Jaha, då va man hemma igen.

Har vart en jobbig o hektisk vecka, men vi rodde d hela i land:)

Jobbade som en tok förra helgen.

Hade 2 dagar på månsols förra helgen. Jobbade kväll lördag o sen hela söndagen.

Skojj o bra pengar.

Efter d blev det en resa med sj neråt mot Ronneby på måndagen.

Som vanligt så är det enda man kan räkna med när det gäller sj är att d blir förseningar. på vägen ner så dog tåget strax efter e-tuna. Men nu hade vi tur o kom fram i tid iaf.

På måndag kvällen kom Pontus ( flummig o slö som vanligt) förbi, sen gick vi till anna o david o käkade lite god mat o satt o slöade o snackade lite. Alltid trevligt med trevliga mäniskor:)

Sen blev d städa som en tok resten av veckan. Fast vi hann med o träffa anna o david en gång till:)

Förhoppnings kommer dom upp till sala i sommar, roligare mäniskor får man leta efter:)

Åkte hem i fredags, ytterligare förseningar o trubbel med sj, men lyckades även denna gång komma fram i tid. Oj då, kom fram i tid 2 gånger med sj...Shit, snart kommer väll Jesus knallande förbi också, eller nått ännu sällsyntare kanske... kanske dyker upp en sala 14is med nått annat i huvet än suga kuk, folköl o volvo 240... fast tror att chansen är större att jesus kommer förbi:)


Jobbat idag, Vart fullbokat hela dagen så jag fick hoppa in 3 timmar tidigare.

Så idag har man serverat Hammarbys fotbolls lag. Coooolt, jag har haft kändisar där jag jobbar.. häftigt..(inte..haha)

Sen va d fullbokat även resten av kvällen.

Min kallender börjar även den bli fullbokad.

Skojj, då blir d mycke jobb i sommar, o därmed mer pengar:)

Har bestämt att d e dags att köpa ny tv o blueray till hösten.

( eller jag har bestämt det)

O sen resa nånstans också:)

Aja, ska kolla på film nu.

Men ni får hade så dött o tråkigt...

byebye

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards