Brutal Sanning

Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

komentarer jag fått o svar från mej

Av Linus - 7 mars 2010 22:25

Kommentar till Jaha, då har jag också blivit en bloggslampa.....
"Tycker bara att om folk höll reda på sin avkomma o inte lät den springa fritt som nå jävla vildsvin så skulle världen bli en fredligare plats:P"

Tycker att det va så jävla roligt skrivet! Hehe. Tycker hela stycket va bra och roligt skrivet. Så fortsätt! Älskar dej gubben. Puss
av Amanda W 2010-02-22 02:29


Kul att du gillar d älskling:) Älskar dej med:D



Kommentar till Jaha, då har jag också blivit en bloggslampa.....
Följer med spänningav Anonym 2010-02-22 07:19


Du får gärna följa den, men jag tänker inte lova ständig spänning, är d spänning ni vill ha, spola is i en rondell under rusnings tid.


Kommentar till Jaha, då har jag också blivit en bloggslampa.....
Det där var ju för fan totalt dumknullat sagt. Vi får se när du springer runt med barnvagnen i högsta hugg. Kanske skulle börja tänka igenom vad som lämnar din mun.


Dumknullat sagt? a d vet jag inte. Ja vi får väll c, men eftersom jag går o tänker på dessa saker o stör mej på dom så kommer jag nog tänka på dom när jag är ute o går med min kickass barnvagn. Men o andra sidan, skulle jag bli som en av dom andra så kan jag faktiskt bjuda på att nån bloggar om hur irriterande mina placeringar av barnvagnen är. Tänka på vad som lämnar min mun? A tycker att jag faktiskt kan skriva vad fan jag vill på min blogg utan o behöva tänka på d. ni behöver juh inte läsa skiten om ni e så jävla känsliga.

 


Kommentar till God morgon o fuck off
Håller med dej helt och hållet älskling! av Amanda W 2010-02-26 14:51


Tack sötnos:)


Kommentar till folk fok folk...
Hej du Linus! Jag gör ett avstamp i din blogg för att visa att jag sett den.. hihi.. men fråga mig inte hur jag kom hit, för det vet jag inte :D Hoppas ni får trevligt ikväll på festen och se till att bror min överlever.. haha.. han ska ju bli gudfar snart. Kram Zazza
av Zazza 2010-02-27 18:23 - IP: 78.69.248.190

Haha, han överlevde. eller han va jävligt slien dagen efter. kanske inte ska mata honom med jelloshots nästa gång:P


Kommentar till Käka bollträ o brinn fittjävlar!!!!
tja grabben.nu har jag läst hela din jävla bloggjävel.och jag tycker att de är grym POWER de du har skrivit,,man kanske skulle starta en och skriva om alla som man hatar,,BIG love grabbenav ponken Igår kl 09:43


Skönt att du gillar den mannen:) A okok, kommer bli en lång blogg du skriver då;P #skojja#


Kommentar till Käka bollträ o brinn fittjävlar!!!!
HÅLLER MED DÄR SNYGGING! av YOU KNOW Igår kl 19:44


Samuel? Har du ett gay moment igen? Du kommer väll ihåg hur konstig stämning d va efter ditt fylle sms där du skrev " Jag vill vara mer än vänner" ?


Kommentar till Käka bollträ o brinn fittjävlar!!!!
Hallo! Starkt av dig att skriva precis vad du tycker.. :)
Självklart ska du göra sånt som DU/NI vill och mår bra av, sen kan resten sticka o brinna om de inte tycker lika.. Känner igen den där smörjan om "hårt hållen och bli tråkig" bara för att man stadgat sig och är nöjd med sin tillvaro.. Men i verkliga livet tror jag att det kallas AVUNDSJUKA... den som inte unnar dig/er det lyckliga ni har tillsammans, gör nog det bara för att den är avundsjuk och gärna hade suttit i din/er sits istället! Jag är helt övertygad om att ni är lyckliga tillsammans och att hon är en jättebra tjej, likaväl som du är en bra kille.. Ni förtjänar varandras godheter :) Kram Zazza
av Zazza Igår kl 20:52


Tackar gumman, tror också dom är lite avundsjuka. Tack för att du orkar läsa bloggen förresten:) Vi måste komma upp till er o säga hej snart, va ett tag sen:)



Ok, d va dom enda komentarerna hitils. mer har en kännsla av att d kommer mer:P


Have a good one.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus - 2 november 2010 11:55

Kan vi anta att hösten är här nu? Regnigt, blött o husvagns folket synns inte längre till..... Hösten är nog ingen favorit årstid precis. Längtar redan till sommaren... O lite till en iskall vinter....   Händer här då? Lika lite som vanli...

Av Linus - 28 oktober 2010 22:00


Jaha ja, då va snart den här jävla veckan över... Hänt sen sisst då? Lite små saker bara men inget märkvärdigt....   Fick våran kära PS 3a nu i veckan. Häröig konsoll som passar in skitbra i inredningen. Har dock inge spel än. Men vi jo...

Av Linus - 21 oktober 2010 10:16


Ja..... Då va sommaren över då. O d blev ännu en sommar utan solbränna, spenderade nog otroligt mycke tid inomhus. Enda gångerna jag faltiskt va ute i solen va nog på väg till jobbet o från jobbet.   Ännu en sommar med monsterpass bakom sej...

Av Linus - 10 juni 2010 17:51

Ahap, då har man varit ledig från allt va betalt jobb heter i 2 dagar nu. Kändes faktiskt helt ok, trodde jag skulle bli uttråkad, men icke sa nicke d hade man fan inte tid me att bli inte. Klev upp relativt tidigt i tisdags, började dagen med at...

Av Linus - 7 juni 2010 13:33

Ojoj va sliten man är. Men så kan d vara:) Jobbade på månsan i lördags. Fullbokat hela kvällen. bara rasade in folk. Fick man bort en beställning så kom d 3 nya. Men som vanligt så gick d juh rätt bra:) Fick nog en hel del dricks också ( ha...

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards