Brutal Sanning

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Jaha, då har jag också blivit en bloggslampa.....

Av Linus - 22 februari 2010 01:01

Kan vara första gången i livet jag bloggar ( såvida man inte räknar med lunar bloggen som är helt kass).

Men om jag förstått d hela rätt så kan jag skriva vad jag vill och hur jag vill här.

Så jag tänkte göra d, sen får vi c om d kommer nån arg inföding från sala men slägga o knackar på dörren.

D lär visa sej.

    

Tänkte att jag lägger upp en bild på en sala inföding:P ( det var därför jag importerade min sambo från blekinge)


Aja.. hur har min dag varit då?

Som en vanlig dag antar jag. Vaknade runt nio, kände inte för att kliva upp inte... fuck no. somnade om, vaknade 11 o fick stressa till jobbet...

Jobbar som kock lite här o där, o efter vad folk på olika arbetsplatser har sakt så är jag inte helt jävla värdelös iaf.

Brukar få ihop d messta när d gäller mat.

Men o andra sidan så känns d som ett ganska lätt yrke, så länge man pallar dryga barnfamiljer, puckade göteborgare, elaka gammlingar o massa jävla stress o udda mäniskor.


Kom till jobbet o d va helt dött, så när vi jobbat en timme tänkte vi.. ja fan va roligt, kanske skulle äta lite.

Maten klar, redo att tuggas... då rasar d in en massa jävla folk så d va som apokolypsen just slängde världens spya genom dörren.

Aja, bara skita i maten o börja jobba då.


Sen vart d helt dött igen, då försökte jag pula i mej en lasagne. första tyggan... o då kom barnfamiljen från helvetet in genom dörren.

Grejjen är att barnfamiljer stör mej så jävla mycke.

På restauanger så ställer dom otroligt mycke krav för att ungjäveln är allergiskt mot allt föräldrarna kan stava till, eller tycker inte om. När jag va barn så fick man äta vad som serverades eller gå hungrig.

Träffar man på en barn familj i affären så är det flera saker som stör mej, dom tar upp plats 10 gånger så stor som barnvagnen, ( dom vill inte lämna barnvagnen utanför äffären, för nån kan sno den. Men ska jag ta med min cykel in i affären då? nån kan juh sno den med). Ungarna springer omkring som nåra jävla duracell kaniner o dyker i frysdisken, för att föräldrarna är för trötta för att hålla koll på dom små äcklen. nu säger jag inte att alla barnfamiljer är sånna, men många är d.


Har du träffat på barnfamiljer på marknaden?

Dom jävlarna tittar på allt förutom vart dom kör den där barnvagnen...

Har tappat räkningen på hur många gånger jag blivit påkörd av ett sånnt där djävuls verktyg. Jävla idioter, varenda gång man blir påkörd så vill man bara skalla deras morsa o straffknulla deras farsa.


 


Aja nog om d. Tycker bara att om folk höll reda på sin avkomma o inte lät den springa fritt som nå jävla vildsvin så skulle världen bli en fredligare plats:P


Kom hem lagom för att kolla på hockeyn. Tjeckien- ryssland i OS. Hyffsad match, men tror att canada- Usa kommer bli bättre. O kl 6:00 börjar sverige- Finland. 

Håll tummarna för att vi sparkar hem dessa mumintroll från OS utan medalj :D


Aja, nu ska jag ladda för en ny dag i morgon.

Undrar vilka rykten man får höra om sej själv i morgon då.... Kanske att jag flygit till månen eller nått.

Vore inte helt osannoligt att höra nå sånnt häromkring:P


Men till dess, ha en trevlig natt med mycke myspys med eran pojk/ flickvän eller med handduken framför porrkanalen:)


Have a nice fucking night....

 
 
Amanda W

Amanda W

22 februari 2010 02:29

"Tycker bara att om folk höll reda på sin avkomma o inte lät den springa fritt som nå jävla vildsvin så skulle världen bli en fredligare plats:P"

Tycker att det va så jävla roligt skrivet! Hehe. Tycker hela stycket va bra och roligt skrivet. Så fortsätt! Älskar dej gubben. Puss

http://hopeandwishes.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

22 februari 2010 07:19

Följer med spänning

 
Ingen bild

Karl

23 februari 2010 11:09

Det där var ju för fan totalt dumknullat sagt. Vi får se när du springer runt med barnvagnen i högsta hugg. Kanske skulle börja tänka igenom vad som lämnar din mun.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus - 2 november 2010 11:55

Kan vi anta att hösten är här nu? Regnigt, blött o husvagns folket synns inte längre till..... Hösten är nog ingen favorit årstid precis. Längtar redan till sommaren... O lite till en iskall vinter....   Händer här då? Lika lite som vanli...

Av Linus - 28 oktober 2010 22:00


Jaha ja, då va snart den här jävla veckan över... Hänt sen sisst då? Lite små saker bara men inget märkvärdigt....   Fick våran kära PS 3a nu i veckan. Häröig konsoll som passar in skitbra i inredningen. Har dock inge spel än. Men vi jo...

Av Linus - 21 oktober 2010 10:16


Ja..... Då va sommaren över då. O d blev ännu en sommar utan solbränna, spenderade nog otroligt mycke tid inomhus. Enda gångerna jag faltiskt va ute i solen va nog på väg till jobbet o från jobbet.   Ännu en sommar med monsterpass bakom sej...

Av Linus - 10 juni 2010 17:51

Ahap, då har man varit ledig från allt va betalt jobb heter i 2 dagar nu. Kändes faktiskt helt ok, trodde jag skulle bli uttråkad, men icke sa nicke d hade man fan inte tid me att bli inte. Klev upp relativt tidigt i tisdags, började dagen med at...

Av Linus - 7 juni 2010 13:33

Ojoj va sliten man är. Men så kan d vara:) Jobbade på månsan i lördags. Fullbokat hela kvällen. bara rasade in folk. Fick man bort en beställning så kom d 3 nya. Men som vanligt så gick d juh rätt bra:) Fick nog en hel del dricks också ( ha...

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards