Brutal Sanning

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Käka bollträ o brinn fittjävlar!!!!

Av Linus - 6 mars 2010 03:09

Sitter här nu kl 03:10, ska vara på jobbet kl 8:00.

Kan inte sova, varför?

Ligger o tänker massa jävla fittiga saker o händelser som stör mej så otroligt mycke.

Får dom bara inte ut ur huvet.

När man blir av med ett problem så kommer nästa, eller så kommer d gammla problemet tillbaks o halar in en igen.


Så... vad är det som stör mej så jävla mycke att jag måste sitta på en jävla blogg efter kl 3 på natten?


Vi kan börja med mina jävla dumknullade grannar o deras 14is kompisar...

Fest nästan varje helg, d kan jag leva med. fanns juh en tid då jag också hade d så.

Men när dessa jävla idioter står o skriker o sjunger i trappuppgången kl 1-2 på natten, eller står längst ner o ropar på nån som är längst upp i huset kl 4 på morgonen... Man vill fan bara slå eld på huset, vänta tills dom hoppar från balkongen för att komma undan lågorna, då väntar man på dom nedanför med ett bollträ i fint putsad metall, sen avsluta deras liv med en skallsmäll medans dom försöker fly på brutna fötter.

 


Trött på att nån jävla mupp envisas med att röka i trappuppgången, luktar fan jämnt rök när man öppnar dörrfan. luktar rök i våran hall tillomed. kanske skulle börja boffa cigarr utav bara helvete o sen springa runt o blåsa in d i era jävla brevinkasst. Va skulle ni tycka om d?

Menmen, d här kan juh vara lite bra på ett sätt. me tanke på att dessa jävla fuckheads fortfarande får bo kvar, så betyder d juh att dom inte fått spec mycke klagomål. O om ingen klagar på dom, då kan fan ingen klaga på oss när vi har fest, o tro mej, jag planerar redan att bjuda in dom drygaste, svinigaste, vålsammaste jävlarna jag känner o kan stava till. vore jävligt skojj om nån kom o knackade på dörren då.

 


Stör mej på att d ibland verkar som om folk tror att jag inte är ute o super varje helg längre beror på att jag är så hårt hållen av min sambo. Jag är inte ute o festar lika mycke nu nej, men d beror på att jag hellre umgås med henne än att ha en suddig bild av en kväll o en äcklig bakfylla, sen höra er komma o säga att jag gort saker jag inte gort, eller höra rykten om att jag knullat nån som jag i verkligheten bara stått o pratat med. stör mej otroligt mycke...

"Linus har blivit så konstig, han umgås inte me oss längre"

Nä men vafan har ni gort för att ta kontakt då?

O tror ni att jag känner för att umgås med er när ni behandlar min sambo som skit o snackar bakom våran rygg, fuck no..... Ni tror säkert att d va hon som fick mej o flytta från sala ner till blekinge i första taget, o att vi kom tebaks för att jag inte trivdes.

En sak ska ni ha jävligt klart för er, jag HATAR sala, jag flyttade härifrån för att folk redan då höll på att utvecklas till fittiga idioter, o jag trivdes i blekinge. Alla gorde vad dom kunde för att jag skulle känna mej hemma. O d va sambon som tyckte vi skulle flytta tebaks, för hon ville att JAG skulle vara runt mina (kära?) vänner o familj. Sen fanns d inge mera jobb i blekinge. D är hennes förtjänst till 90% att jag  är tillbaks, o sen har folk mage att behandla henne som skit? Behandlar ni henne som skit så behandlar ni mej som skit, o därför har jag inge intresse av er längre. fuck off o gå o självantänd eller nått.


Irriterad på att folk gnäller för min morsa att jag e så arg på dom.

Varpå morsan ringer upp mej o verkar stå på deras sida (kanske inte är så men fan kändes som d). Ska jag ringa era jävla morsor o gråta ut eller?


Folk som inte dyker upp på innebandyn helt utan anledning eller säger nått. Att ni inte ens sa varför visar bara att ni e fega jävla äckel o enda gången ni skulle våga göra nått är om d står 5-6 pers mellan er o mej. Ni är jävla töntar som inte törs/ kan komma med egna ide´r eller visa lite jävla kreativitet. Nej törs inte yttra mej, nån kan juh tycka anorlunda. Fucking pussys, stoppa huvet i sanden där det hör hemma o kvävs förfan. Jävla Äckel.

 


Va mer då? Linus bara jobbar o Amanda bara sitter hemma. Fuck you! Hur lätt är det för en arbetslös som inte känner nån i en ny stad att hitta jobb? O hur många av er är d inte som bara verkligen sitter hemma på era arslen hela dagarna o försöker inte ens? Amanda kämpar fan varje dag o funderar på olika jobb o kollar runt. O om d nu även va så, är inte d då vårat problem o inte erat? Har ni inte egna problem att reda ut? Har ni verkligen så tråkiga liv att ni finner mitt liv så intresant att ni ständigt måste lägga er i d? Jisses, om jag rökte majja 2 dagar i veckan så skulle d väll pratas om d i 100 år. (nu kan jag väll räkna med ett samtal från mor eller far från nån som läst detta o fått för sej att jag röker majja) ja d står juh i en blogg, så då måste d vara sant.

 


Hårt hållen? Hur jävla många flickvänner köper ett tv spel till sin pojkvän så han ska kunna koppla av efter jobbet? Hur många flickvänner nästan tjatar på sin kille till bristningsgränsen att han ska gå ut o dricka öl med SINA kompisar en kväll? Hur många flickvänner köper nya spel varje månad i tro om att jag blir uttråkad på dom 3000 spel jag redan har? Tycker du att d låter som hårt hållen? Min flickvän har tillomed kollat runt på internet efter en ny cross för hon vet att d e d jag gillar att syssla med. O min flickvän ÄLSKAR mina kompisar. Mina tidigare flickvänner har varit "han jobbar för mycke" "tycker inte om att han sysslar med d" Tycker inte om att han umgås med den o den". Min nuvarande flickvän/ sambo/ Fästmö säger att jag får göra vafan jag vill inom rimlighetens gränser. Min fästmö är underbar!

Är jag hårt hållen? Bara för att du inte kan gå på muggen utan att du måste rapportera till din flickvän/ Pojkvän/ Morsa/ Farsa så är inte d mitt fel.

Så hårt hållna så ni inte ens får leka med eran egen snopp förfan.

 


Sen får vi höra att vi är ovänn med massa jävla folk. Skojj att man är fiende till nån man inte snackat med på ett bra tag. tydligen är jag o lillebror osams? Visste jag fan inte, trodde bara vi ignorerade varandra som vi alltid har gort. vi är inte sånna att vi ringer varandra bara för att höra om va som hände på let´s dance senast eller nått sånnt. Enda gången vi hör av oss till varandra är om vi vill nått.


Så vad sägs om att vi får leva vårat liv o ni skaffar ett eget o leva, ni kanske tillomed kan hitta på ett låtsas liv o leva så slipper ni prata om vårat eller andras.

Tycker d låter bra jag.


Förmodligen retar det här nån, men vet du vad, jag bryr mej inte ett jävla skit, Ni behöver inte läsa bloggjäveln. Ni behöver inte ens ta åt er, för jag pekar inte ut nån med namn. Men om nån vecka så ska jag skicka ut alla komentarer jag fått hitils på bloggen med en komentar från mej på d. så har ni frågor så lär ni få svar.

( Oj, nervös för att kritisera nu?)


Dom som gnäller mest är dom som tar åt sej mest.

Folk tycker jag överreagerar ibland... En sak ska vi ha klart för oss. jag har inte överreagerat än. När jag går ner på stan med ett bollträ o släcker folk för att jag har slagit i tån, då har jag överreagerat.


Gonatt o fuck you, hatar er av hela mitt hjärta.


XOXO this is war....


 
 
Ingen bild

ponken

6 mars 2010 09:43

tja grabben.nu har jag läst hela din jävla bloggjävel.och jag tycker att de är grym POWER de du har skrivit,,man kanske skulle starta en och skriva om alla som man hatar,,BIG love grabben

 
Ingen bild

YOU KNOW

6 mars 2010 19:44

HÅLLER MED DÄR SNYGGING!

 
Ingen bild

Zazza

6 mars 2010 20:52

Hallo! Starkt av dig att skriva precis vad du tycker.. :)
Självklart ska du göra sånt som DU/NI vill och mår bra av, sen kan resten sticka o brinna om de inte tycker lika.. Känner igen den där smörjan om "hårt hållen och bli tråkig" bara för att man stadgat sig och är nöjd med sin tillvaro.. Men i verkliga livet tror jag att det kallas AVUNDSJUKA... den som inte unnar dig/er det lyckliga ni har tillsammans, gör nog det bara för att den är avundsjuk och gärna hade suttit i din/er sits istället! Jag är helt övertygad om att ni är lyckliga tillsammans och att hon är en jättebra tjej, likaväl som du är en bra kille.. Ni förtjänar varandras godheter :) Kram Zazza

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus - 2 november 2010 11:55

Kan vi anta att hösten är här nu? Regnigt, blött o husvagns folket synns inte längre till..... Hösten är nog ingen favorit årstid precis. Längtar redan till sommaren... O lite till en iskall vinter....   Händer här då? Lika lite som vanli...

Av Linus - 28 oktober 2010 22:00


Jaha ja, då va snart den här jävla veckan över... Hänt sen sisst då? Lite små saker bara men inget märkvärdigt....   Fick våran kära PS 3a nu i veckan. Häröig konsoll som passar in skitbra i inredningen. Har dock inge spel än. Men vi jo...

Av Linus - 21 oktober 2010 10:16


Ja..... Då va sommaren över då. O d blev ännu en sommar utan solbränna, spenderade nog otroligt mycke tid inomhus. Enda gångerna jag faltiskt va ute i solen va nog på väg till jobbet o från jobbet.   Ännu en sommar med monsterpass bakom sej...

Av Linus - 10 juni 2010 17:51

Ahap, då har man varit ledig från allt va betalt jobb heter i 2 dagar nu. Kändes faktiskt helt ok, trodde jag skulle bli uttråkad, men icke sa nicke d hade man fan inte tid me att bli inte. Klev upp relativt tidigt i tisdags, började dagen med at...

Av Linus - 7 juni 2010 13:33

Ojoj va sliten man är. Men så kan d vara:) Jobbade på månsan i lördags. Fullbokat hela kvällen. bara rasade in folk. Fick man bort en beställning så kom d 3 nya. Men som vanligt så gick d juh rätt bra:) Fick nog en hel del dricks också ( ha...

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards