Brutal Sanning

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Linus - 28 oktober 2010 22:00

Jaha ja, då va snart den här jävla veckan över...

Hänt sen sisst då?

Lite små saker bara men inget märkvärdigt....


Fick våran kära PS 3a nu i veckan.

Häröig konsoll som passar in skitbra i inredningen.

Har dock inge spel än.

Men vi jobbar på d, sims 3 kommer närsomhellst.

Väntar fortfarande på mitt xbox.

Skickade iväg d på lagning, d va nått med läsaren.

Skönt att garantin va kvar:D

Segt som fan att d ska ta så tid bara...


Bestämt för en ny tv också...

Ska ner på stan o kolla lite i morgon o kolla på d:)


Benny röjjer på som fan fortfarande, hugger allt o alla precis som husse vill..

( skojja bara)

Han är fortfarande relativt lugn men börjar komma i trots åldern...


  Kamphund!!!!!


Skickat ut lite grejjer på tradera..

har hitils gått bra, men d va en jävla mupp.. Han va med o budade upp till 800 kr, sen ville han inte pröjsa. capitano-roma hette killen. Varning,, fittig köpare.. han är alltså en riktig jävla fitta enligt min mening.

tror han bodde i sthlm... o va säger man om stockholmare?

Ja om göteborg är en fristad för efterblivna fiskare, då måste juh sthlm vara en jaktmark för inavlade offer med mamma problem?

Eller vad vet jag, jag bor i den enda stad i sverige där majoriteten av invånarna vill göra det lagligt att gifta sej med sin syster så.....


Aja, ska ut med den lille hunden nu.. o jag orkar fan inte skriva mer...

Men hade bra....

bye fuckers...

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards