Brutal Sanning

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Linus - 23 februari 2010 20:13

Ok ok ok. då va man här igen.

fortfarande snöigt o kallt i häromkring.

Men d ska juh vara så, i flera år har folk gnällt på att vi inte har nån vinter, o nu när vi fått den så gnäller dom för att d är kallt o för mycke snö... ( Ni vet vilka ni muppar är)

Nä fan låt d snöa mer, gärna mycke mer. låt oss få igen för alla år vi saknat snö:)

Ett minus dock är att så fort d kommer lite snö så verkar hela samhället stanna upp totalt. Bussar slutar gå, el grejjer slås ut totalt. Sen har vi sj som försöker skylla på vintern o snön för att allt havererar. Visst har vädret lite betydelse, men seriöst SJ. Ni har juh samma problem under sommaren. Va skyller ni på då? Att spåren är för torra o vädret för behagligt? Tåg som kommer o går enligt tid tabellen är ganska lika med Jesus. Alla har hört talas om d, men väldigt få har sett d:P

( Nu va d juh inte meningen att reta upp alla kyrk mäniskor o jämnföra tåg med jesus.)

Menar inte heller att förolämpa nån när jag säger att jesus förmodligen var bög o gillade små pojkar.

 



Fast iof. om nån tar illa vid sej om d som skrivs här så får dom juh skylla sej själva. d e juh inte som om jag gör d här seriöst o lever mitt liv för bloggen. (Jämnfört med många andra)  En liten hemlis, bara för att d står i en blogg så är d inte sant:P O jag tvingar ingen att läsa skiten heller. D är upp till var o än juh. Me no give flyingfuck:P

Men iaf, förstår inte att d är en sån överraskning att d kommer vinter varje år, Borde vi inte ha nån form av förberedelser inför vintern? Aja. sånnt är livet. Snön faller, folk drabbas av vinterdeprisioner o blir arga på allt. 

 

Sala bo arg över att d snöar lite.



Innebandy i morgon.

Skojj skojj. I morgon går vi tillbaks till d vanliga, inga regler ( va visst folk som begärde d), Men om jag inte minns helt fel så var d exakt samma folk som gnällde över att vi inte hade några regler för några år sen. gnällde över att d tacklades för mycke, va för mycke höga klubbor osv. Jävla nötter. D va endå ni som inte vågade vara med för att d va för hårt spel o för att vissa andra va med. kommer fortfarande ihåg kommentarerna... "Jag vill inte vara med för att han är med".

Men d här kan nog bli den sissta innebandy onsdagen i möklinta.

Håller på o kollar efter lite lokaler i sala.

Få c om d blir nått.

Vi är några som är som börjar bli sugna på att spela på stor plan:)

( Vi som känner att vi kan)

 


Arnars då....

Kom hem igår o hade hoppats på en härlig duch efter en dag framför ett varmt flottigt stekbord. Slår på vattnet o till min negativa förvåning så fanns d inget varmvatten. Sala böstäder i ett nötskal.

Förra lägenheten jag bodde i så klagade jag i 3 år på att uttagen i taket inte funkade. Under dessa 3 år så hände ingenting. Här har vi ringt om flera saker. nu har vi iof haft hit en kille som kommit o kollat. Men d tog juh bara 2 veckor efter att vi hade ringt. Kanske beror på all snö?

A jag vet inte. kanske bättre o göra saker själv:)


Alkohol förtäring på lördag.

Förfesta lite o sen ut på krogen kanske.

Få c hur d går:)

 

Våran officiella party flagga:)


Aja, ska gå o fixa saker nu. men ni får hade så bra o glöm inte att ta ut huvet ur arslet o se verkligheten o mäniskor o världe för vad dom verkligen är.

Kanske är den här vintern början på jordens undergång, påminner juh endå om en ny istid. Men jorden går under om 2 år. Varför skulle dom arnars döpa en film till d? o sen har jag läst d på en blogg, så då måste d juh vara sant.


Förresten:

Alexander05  

Idag 16:35


Klankar ner på barnfamiljer/barn

Hur kan man klanka ner på barnfamiljer och barn på detta sätt.
Och då funderar man på om hon vill ha barn med honom?



 jag hittade den här kommentaren på en sida där dom länkade till den här bloggen. D gäller inte alla barnfamiljer, men d är juh jäääääääääääääääätttte tråkigt att folk tar illa vid sej:P


Personen fick ett svar. svaret va...



Tonx 

Idag 16:39


Tar du åt dig för att du är en sån förälder han beskriver eller?

Jag stör mig också på såna. Sen kanske du missade att han skrev att alla inte är såna.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards