Brutal Sanning

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Linus - 7 juni 2010 13:33

Ojoj va sliten man är.

Men så kan d vara:)

Jobbade på månsan i lördags. Fullbokat hela kvällen. bara rasade in folk.

Fick man bort en beställning så kom d 3 nya.

Men som vanligt så gick d juh rätt bra:)

Fick nog en hel del dricks också ( har inte kollat).

Jobbade på stekhuset igår.

Va lite att göra där också. Hade nån som va inne hela tiden.


O strax ska man iväg o jobba igen. Yey va skojj....

Fast ledig i morgon, vilket betyder att jag ska städa lägenhet, klippa gräs, skaffa o bygga skohyllor.

Sen iväg o träffa Jimmy, börjar bli dags för en tatuering ingen inom en snar framtid:)

Tror PG skulle komma i morgon också:)

Aja, ska göra mej redo för jobbet nu.

Men vi höres.


bye bye.

Presentation


Tjena. Här är min blogg. Här kommer jag skriva om shit som stör mej, gör mej glad, gör mej sur, men även saker jag inte bryr mej om. Säger emot sej själv men o andra sidan så d gör juh alla andra också. Bloggen bör inte tas på alltför stort allvar, känner

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag vill.....
 Sova
 Jobba
 Sega
 Supa o härja
 Knapra piller o flyga
 Döda alla
 Skalla nån i min närhet
 Röka på o stutsa likt en bumbibjörn
 lägga mej o dö...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards